Prodej a pronájem
V tomto případě našim zákazníkům poradíme s nákupem tiskového zařízení, dle Vašich skutečných potřeb.
-
podle požadovaných měsíčních výtisků s ohledem na ekonomiku tisku.
-
doporučíme vhodný spotřební materiál a údržbu.
-
zařízení Vám přivezeme a nainstalujeme
Pronájmy a servisní materiálové smlouvy
Našim zákazníkům kromě klasického nákupu zařízení - především v oblasti tiskáren a multifunkčních zařízení umožňujeme využít i jiné formy pořízení zařízení a služeb
-
servisní a materiálovou smlouvu na tisková zařízení
-
pronájem tiskového zařízení
Servisní a materiálová smlouva
Servisní materiálová smlouva zahrnuje:
dodávky spotřebního materiálu (možno i včetně papíru )
servis a záruky po celou dobu trvání smlouvy
vzdálenou správu zařízení (pokud ji umožňují interní podmínky zákazníka )
Popis služby
Zákazník si dle svého uvážení zvolí variantu pořízení tiskového zařízení, tedy nákup nebo pronájem a následně k tomuto zařízení uzavře servisně materiálovou smlouvu. Vyúčtování smlouvy se provádí 1x měsíčně dle skutečně vytištěných stran, a to za stanovených podmínek, tedy ve smlouvě uvedené ceně tzv. za klik ( jednu A4 stranu )
Pronájem bez servisní a materiálové smlouvy
Je to jednoduché - zákazník si dle svého uvážení zvolí variantu pořízení, tedy nákup nebo pronájem a následně si zvolí zda bude chtít spotřební materiál odebírat po kusech, dle své spotřeby ( s minimálním plněním ), nebo rozpočítat do měsíčních výtisků, opět s minimálním plněním.
Dále si může zvolit, zda bude v plnění i kancelářský papír a servis, vše si složíte na míru, dle Vašich potřeb