Prodej a pronájem

V tomto případě našim zákazníkům poradíme s nákupem tiskového zařízení, dle Vašich skutečných potřeb.

  • podle požadovaných měsíčních výtisků s ohledem na ekonomiku tisku.

  • doporučíme vhodný spotřební materiál a údržbu.

  • zařízení Vám přivezeme a nainstalujeme

 

Pronájmy a servisní materiálové smlouvy

Našim zákazníkům kromě klasického nákupu zařízení - především v oblasti tiskáren a multifunkčních zařízení umožňujeme využít i jiné formy pořízení zařízení a služeb

 

  • servisní a materiálovou smlouvu na tisková zařízení

  • pronájem tiskového zařízení

 

Servisní a materiálová smlouva

Servisní materiálová smlouva zahrnuje:

dodávky spotřebního materiálu (možno i včetně papíru )

servis a záruky po celou dobu trvání smlouvy

vzdálenou správu zařízení (pokud ji umožňují interní podmínky zákazníka )

 

 

Popis služby

Zákazník si dle svého uvážení zvolí variantu pořízení tiskového zařízení, tedy nákup nebo pronájem a následně k tomuto zařízení uzavře servisně materiálovou smlouvu. Vyúčtování smlouvy se provádí 1x měsíčně dle skutečně vytištěných stran, a to za stanovených podmínek, tedy ve smlouvě uvedené ceně tzv. za klik ( jednu A4 stranu )


Pronájem bez servisní a materiálové smlouvy

Je to jednoduché - zákazník si dle svého uvážení zvolí variantu pořízení, tedy nákup nebo pronájem a následně si zvolí zda bude chtít spotřební materiál odebírat po kusech, dle své spotřeby ( s minimálním plněním ), nebo rozpočítat do měsíčních výtisků, opět s minimálním plněním.

Dále si může zvolit, zda bude v plnění i kancelářský papír a servis, vše si složíte na míru, dle Vašich potřeb

 

 

 

Chcete vědět více? Napište nám, ozveme se Vám.